2010年1月31日星期日

特典6 ~~ パスポート


原本是沒有留意到自已的パスポート日本上陸記錄的。

今次在関西空港,関員問了我1個有趣的問題~~
【為甚麼每半年的19號會來一回日本?】

係喎!原來最近3次到日本入境的日期竟然同是19號,
一直是沒有留意到,雖有點特別,但又只是純屬巧合的。

若果每個月19號,又或者每幾個月的19號,
能夠飛1次日本,這是多麼的好呢!

雖然下回日遊不是19號,不過卻又跟9有関喎!

7 則留言:

largeheadboy 說...

呀關員咁細心嘅~

9 字係你嘅 lucky number
買大佢呀六合彩!

Ellen老師 說...

我都覺得佢地都留意!
咁1於新春金多寶逢9就買!

supageti 說...

以前一個人入境好大機會要搜行李,今次個姐姐竟然揭開本護照好認真咁數我有幾多次上陸 record(仲數左兩次)就放行。

naruto 說...

唔。。。好玄

maymay 說...

又真係好巧合喎,等我都check下我個護照先~~

Rempei 說...

老師,我不得不提,前幾日我睇有線"樓盤傳真",你住緊條村一個單位放售,成間屋所有擺設、用具物品、裝飾都係kitty嘜頭,連洗手間裏所有物件差在個水龍頭唔係咋,真係多得好緊要,我懷疑係咪與您有關架?

Ellen老師 說...

意粉~~
今次我都有搜行李喎!

鳴門~~
有幾玄!

maymay~~
咁check到D咩呀?

薯仔~~
我係鐘意kitty,但我唔鍾意成間屋所有擺設、用具物品、裝飾都係kitty嘜頭呀!仲有我鍾意儲限定版,得閒攞出來睇下啫!