2010年10月14日星期四

出張。。奇聞錄1

。。。 病院 。。。


旅程中,第一日的車程是最長,上下車的次數也很多。
從學校到深圳灣口岸約40分鐘,從口岸到佛山約2小時。

2000後的新一代竟然會暈車浪,而且嘔吐大作,非常嚴重。
車上總是有三兩人不舒服,幸好有細心的團友悉心的照顧。

當中Y同學是最嚴重的,每一程車,就是不停的嘔!嘔!嘔!
全日不下嘔了十多次,但一走下車,就是神采飛揚,食得走得。

束手無策之下,只好聯絡學生家長,家長卻選擇老師帶他看醫生。
結果,2位團友並不怕骯髒,整天輪流照顧著他,看顧著他。

好不容易才回到広州的酒店,已經七時多了,
將學生分房,協助他們撿查房內設施,冷熱水制.......

安頓所有學生後,八時多,就跟團友1號和當地導遊,
帶Y同學搭計程車,去市內広東省人民醫院看夜間急診。


常聽說~~在大陸看醫生診病,要有錢才有得醫。原來是真的,
去到醫院未診病,未見醫生,就要付錢買這份病歷表。


病歷表都要自已付錢,甚麼道理呀。
其實,都診症不到甚麼問題,只給了些類似止嘔丸及口服液。
回到酒店,梳洗完已經差不多十時。這1夜,有勞團友1號照顧Y同學。

7 則留言:

supageti 說...

明知會暈車浪,家長應該畀定暈浪丸小朋友啦 ~~~~

Ellen老師 說...

Y同學的媽媽一早就知佢有暈車浪,但是以往無咁嚴重喎!又有一個女同學,佢都跟屋企人去過好多次外遊啦!未又暈車浪,根本全部人都係心理病,一埋個位就嘔到七彩囉!

肥師奶 說...

下次BOOK架旅遊車要有卡通片睇,柔和的音樂,遊戲機玩,總之,愉快的車程有助減壓。

Ellen老師 說...

下次身體有問題就去啦!

lau2tang 說...

我記得我有一次返中山,突然頭痛到爆,中山個伯娘好心帶我去醫院睇醫生,嗰個醫生擔住支煙,著住對人字拖,啲手指畀的煙燻到黑晒,嚇死我,最後我連佢開畀我ge藥都唔敢食。

maymay 說...

依家d學生唔係出慣門架咩?
食定暈浪丸就乜事都冇啦,真係揾黎攪呀~~

Ellen老師 說...

lau2tang~~
老實說~~
係大陸求診我都是第1次,不過呢間醫院是重點醫院,各樣都可以接受啦!

maymay~~
應該係暈車浪就未鬼去啦!