2010年10月6日星期三

準備中

這幾天秋風送爽,加上心情有點失落,很想短暫遠行。

自從今年夏休,把身經百戰的小吉蒂,長期滯在日本之後。

為了配合女王的身份,我竟然帶了這個行李箱回家。

有人取笑我,只度過長周末,要帶上新行李箱嗎?

當然要啦!名正言順出国喎!當然要有外遊feel啦!



又話不可以帶零食,女王老師的行李箱都收埋不少禁品喎!

因為我怕吃不慣嘛!未雨綢繆,有所準備好!

12 則留言:

naruto 說...

出國嘅日子停左四份一咁呀

Ellen老師 說...

乜野停左四份一呀?

naruto 說...

"佔左"先啱

supageti 說...

依個喼唔襯老師喎 ~~~

Ellen老師 說...

我都覺得唔襯老師呀!原本唔係揀呢隻色,考慮左兩日,就得返三個黑色呀!減價野再加三百元Q旁,無法唔買啦!

l.minor 說...

好掋喎!點解今年個個都話秋風一到,有待失落架呢?明明秋天應該係好天氣, 心情應該都變得好好...

肥師奶 說...

仲好啦!黑色底可襯金色、銀色、紅色、白色......都可有所發揮,點會難倒,只差你花點時間裝扮一下。預祝一路順風。

肥師奶 說...

路上平安,飲食衞生,身體健康,「團友」合合作作,「領隊」舒舒服服......

lau2tang 說...

老師,
順風呀!
我學校班鴨仔,今日出發咗喇~
走咗八個老師,剩低個啲代課代到喊呀!陰公~

Rempei 說...

又去邊呀? 又去幾耐呀? 帶夠衫啦~~:p

largeheadboy 說...

係哩,去邊呢?有冇手信呢唔知~

Ellen老師 說...

l.minor~~
黃葉飄落更添愁緒呀!

肥師奶~~
「團友」及「領隊」呢個組合好good,咁我先去呀!

劉鄧~~
我地都走四個老師,代課代1天啫!

薯仔~~
去3天啫!大丈夫よ!

大頭~~
而家去做野,你估去玩咩!
広州手信,買左你都唔要啦!