2010年10月13日星期三

出張。。出発

2010-10-08 早上7時,拖著行李已經回到學校。
學生及家長比我更興奮,更早到達校門集合。

出発前,才有學生因事不能起行,臨急要處理很多問題。
教聯安排領隊及旅遊車,經西部通道,接送我們到深圳灣口岸,
這條路線我還是第一次走,中港過境大堂很寬廣。

過了中國關口,5所學校齊集後,在當地導遊帶領下,
2百多人,分5輛旅遊車,向佛山出発,同時也是惡夢的開始。

6 則留言:

肥師奶 說...

你唔會將驚嚇片段拍埋VIDEO呀?

supageti 說...

我有一次由深圳番黎走過依個海關,不過夜媽媽,架車又可以直行直過,所以除左行果啲橋令我想起日本,其他無乜印象。

Ellen老師 說...

肥師奶:其實又真係幾驚嚇呀!話晒臨近哈佬喂!

Ellen老師 說...

呢個關口其實都幾新幾闊落幾大,感覺好過深圳囉!一出大陸離境大堂出面就係大旅遊巴上車場,好似好過深圳無咁混亂及人迫!

lau2tang 說...

深圳灣口岸對我黎講真係最方便!

Ellen老師 說...

我都幾喜歡深圳灣口岸,夠大、夠新、夠廣...