2010年10月7日星期四

出張初体驗

人人都問我~~為甚麼会是你帶隊去交流呀?

又係喎?又不是去日本,為甚麼我会去呢?

境外交流~~~幾乎已成為每間學校必然的活動,

高級學校...家長有錢,就搭飛機去遠D玩,

屋村學校...家長無錢,就近近地去去広東省囉!



上回,到広東省広州市,應該是還未入行做老師。

今次行程主要看看嶺南文化,嶺南特色及藝術発展。

参觀広東美術館、広州藝術博物院、広東粵劇博物館、

広州陳家祠、佛山民間藝術研究社、冼星海紀念館、

嶺南印象園(年版畫製作)、紅線女藝術中心、

還有,夜遊上下九步街.....

試問這個行程,又怎会不是身為視藝老師的我去帶隊呢!



出発前,的確有點興奮,執行李時,好有旅行feel。

工作之餘,也会好好享受長周末假期。

~~~ Make A Wish ~~~ 蔚藍的天,不要下雨呀!

9 則留言:

naruto 說...

喔!扮紅線女嚟睇下好喎,視藝老師

Ellen老師 說...

好~~等下呀!

supageti 說...
此留言已被作者移除。
supageti 說...

老師:去廣州點算係出国?

小頭 說...

老師學生人數比例如何呢?幾多日行程呢?
要照顧人家子女出入起居都不容易。祝一切順利平安。

black lab 說...

僕も広東省への出張をしたことがあるよ。その時は、珠三角に行ったけど、切り絵見学とか、小学校見学とかに行って、けっこう面白かった。

maymay 說...

帶團係你強項啦,做埋阿珍果份~
記得用煲冬瓜同鴨仔講:我給你食給你住,是你欠我不是我欠你,要聽晒我話~^o^

Rempei 說...

嗱~~老師,広州治安真係非常一般架咋吓,日光日白都會有搶手袋事件,真係要take care呀,順風~~

Ellen老師 說...

意粉~~
話晒出境喎!

小頭~~
根据教育局境外帶隊比例1:9,全程3日2泊。

black lab~~
今次我地主要考察岭南文化及藝術特式,参觀美術館,文化館.....為主,小学校見学就無了。

maymay~~
我唔駛帶團,有領隊及導遊,我趕鴨仔咋。

薯仔~~
我身經百戰兼有人保護,大丈夫よ。