2010年10月19日星期二

十六萬分幸運



原本想以學校名義帶學生欣賞電子動態版《清明上河圖》,
可是,路途遙遠,時間又不太合適帶學生去,
最後,決定各方好友、同僚、親朋戚友,各自組隊前往。

五點前到了香港體育館,不用15分鐘,購票完成。
首日竟賣出十六萬張門票,不是吧!得1小時能看到嗎?

現在先由麥子帶你~~在清明時節
北宋京城汴梁及汴河兩岸的繁華和熱鬧的景象和優美的自然風光。


9 則留言:

supageti 說...

其實我都唔明點解要去到咁遠 ~~~~ @@

ROY 說...

乜有段咁既片既,不過好鬼無聊...

naruto 說...

你其實有無興趣睇呢?我就情願睇軍曹啦

supageti 說...

我都覺得段片好無聊 ~~

樓上:同軍曹係兩樣野黎喎 ~~~

naruto 說...

樓上:
咪又係一D認真畫嘅卡通

l.minor 說...

我都應該去睇,不過車錢重貴過門票~

Ellen老師 說...

意粉 & l.minor ~~
我都覺得好遠兼車費好貴,所以唔帶學生去囉!

roy~~
麥兜片一向都係咁啦!你睇得少啦!

鳴門~~
真跡及仿制都睇過,當然有1定的興趣!

l.minor 說...

最後都係網上買唔到心水的日期

Ellen老師 說...

星期六及日一早已經售完啦!