2010年10月26日星期二

出張。。奇聞錄 2

廣州的旅程中,我們一共預訂了20房雙床房。

由於我們有2個學生缺席,酒店又不能另換3人房,
所以,1男1女老師就要跟1男1女同學同房。

酒店又將15間雙床房安排全在4樓,5間1大床房安排在12樓,
所以1男1女老師各佔1間房,另外3房間就由6個女同學入住。

故事在第2天發生~~~

12樓其中1房間1個女同學,在旅程第2天早上周圍跟同學講:
【昨天晚上,我走出了房,但門上鎖了,不能返回房間呀!】

老師越聽越奇怪,就捉住同房1對女同學來問話~~

老c:同學A,同學B話佢尋晚走出了房,係未真呀?

同學A:係呀!

老c:做咩同學B咁夜走出房,講左唔准啦!

同學A:瞓到矇矇矓矓,同學B話聽到有老C係走廊,佢出去睇下!

老c:同學B,咩一回事呀!

同學B:係呀!我出左去呀!因為我~~~夢遊嘛!

老c:咩呀!

同學B:我行左出走廊,醒返後關左門,返唔到入房,我有去敲老C房門,你唔應我之嘛!後來,我行去電梯口用電話打入房,同學A開門比我囉!

老c:得~~~同學A,你今晚睇住同學B,無論如何唔好比佢遊出房。仲有,同學B,你如果真係遊左出房,無論如何都唔好再去敲老c房門,繼續去電梯口用電話打入房啦!

4 則留言:

naruto 說...

好驚呀,走失件就大獲啦

Ellen老師 說...

半夜三更,佢黎敲我門,我仲驚呀!

supageti 說...

咁實情你聽唔聽到敲門唧?

Ellen老師 說...

聽到敲門,就唔會唔知佢出左房啦!