2007年12月24日星期一

平安夜

~~耶誕快樂~~



送給友達的禮物

13 則留言:

largeheadboy 說...

又唔知關唔關我事呢?
聖誕快樂!

lau2tang 說...

乜你唔喺路過咩?

lau2tang 說...

Ellen,
聖誕快樂!

supageti 說...

乜都關大頭事﹖哈哈﹗

多謝 Ellen 先,Merry Christmas!

Ellen老師 說...

人人有份,永不落空!
小小心意,不成敬意!

largeheadboy 說...

禮物要留返聽日至拆。謝謝!
(都話關我事架喇!^^)

匿名 說...

多謝!

Ellen老師 說...

最緊要大家收得開心~~~^O^

lau2tang 說...

今天老師做了聖誕老人,幾時輪到大頭呢?
謝謝老師!
我都喺明天先會拆禮物。

Ellen老師 說...

打波應該用得著~~

匿名 說...

我尋日返屋企就拆左禮物lu~
多謝ellen~~

Ellen老師 說...

無叮噹得大口仔呀~~~

maymay 說...

我都係一返到屋企就拆禮物,多謝老師!