2007年12月14日星期五

~~ ^o^ ~~

今晚,大家暢所欲言,一切都解決了!
謝謝你的包容,以及開心見誠!

16 則留言:

supageti 說...

Good !

Ellen老師 說...

嘻嘻~~我都覺得自己Well done

largeheadboy 說...

關唔關我事?

lau2tang 說...
此留言已被作者移除。
lau2tang 說...
此留言已被作者移除。
lau2tang 說...

關o架!
個conclusion是你要請我地一班姊妹食飯。

Ellen老師 說...

好關大頭事,贊成請姊妹吃飯!

supageti 說...

大頭(學小浩然)碎碎念:你睇我唔到 … 你睇我唔到 …你睇我唔到 …

largeheadboy 說...

我都話請大家過日本食番餐!意粉,你都 join 我地喇!

supageti 說...

Um … (托眼鏡)大頭係請我地 (A)過日本 (B)食番餐 or (C)以上全部呢?

Ellen老師 說...

嘻嘻~~大頭係請我地A,B,C,全部喇!

supageti 說...

大頭碎碎念:我睇你唔到 … 我睇你唔到 …我睇你唔到 … 我睇你唔到 … 我睇你唔到 …我睇你唔到 …

maymay 說...

姊妹?即係我都有份囉~~

Ellen老師 說...

大頭~~
未扮唔知呀~~

largeheadboy 說...

路過……

Ellen老師 說...

你叫傻大頭,未真係扮傻呀!