2009年3月7日星期六

星期六的約會















~~劉公館打擾晒啦~~

12 則留言:

匿名 說...

哈哈~ 好搞笑~ 不過未夠傳神~
係贏左唔係嬴左呀...
70蚊真係巧抵食~

supageti 說...

咩係“贏左可以任叫”呢?

匿名 說...

昨日初嘗四方城下兵敗如山倒的滋味,擇日上訴呀!!!!

maymay 說...

師姐:大頭哥嘅金句唔出得街架!

流金歲月,我會再來的~~^^

maymay 說...

初會小帥哥,巧可愛啊~^^

largeheadboy 說...

b 朗呢張應該望鏡頭個喎,點解有人唔收貨嘅?

我句金句真係唔應該咁大聲講,失禮晒添~

哈哈!開唔到糊好慘啊!^t^

匿名 說...

大頭,弊在個天使蛋糕無左一截呢...

maymay,有次打羽毛波小浩然都有黎,你唔在場咩?

薯嘜,我地試過打完波後去在皇雀會打左幾個鐘麻雀~

Ellen老師 說...

萊B爸~~
$70有2隻雞食,直情拍案叫絕啦!

意粉~~
呢個謎係呢$70晚餐裏面有玄機!

薯嘜~~
擇日上訴咁靠你攪下呢!

maymay~~
大頭哥直情教壞小浩然跟B朗啦!

流金歲月太遠,再來都要擇日呀!

Ellen老師 說...

maymay~~
上次浩然打羽毛波,好似無來!

帥哥~~
b 朗望鏡頭啫,但影唔到個蛋糕嘛!點收貨呀!老友~~

你句金句係我呢度出,我驚要停blog呀!

萊B爸~~
應該鄧姨姨+劉叔叔今朝再開生日會,吃光光!

咁呢個星期六,打完波後去在皇雀會打幾個鐘麻雀~

lau2tang 說...

今早我地無開生日會,係尋晚有人食完一餐要科三百元的晚餐返來,幫我掃雪櫃姐!
老師,今朝個廁所門又壞了,証明一定唔關你事,你唔好擺係心呀~
流金歲月唔係好遠,其實你可以係旺角搭巴士入屯門,好快架咋~
我其實打咗三舖牌咋,點解我都榜上有名ge?

lau2tang 說...

仲有,我呢舖牌食糊架喎,點解大家無俾錢?^b^

匿名 說...

四方城??有冇俾浩然仔見到?