2009年3月25日星期三

おくりびと


雖然沒有哭了出來,

可是淚珠兒卻在眼眶裏不停地打轉!

本木雅弘實確很有型靚仔,演出還很不錯!



最感動的~~是這首奏鳴曲響起時。。。。

12 則留言:

匿名 說...

唔好忍住喊埋出黎嘛~

largeheadboy 說...

喊咗出嚟舒服啲架!

supageti 說...

見到兩位帥哥實喊得出 ~ 哈哈 ~~~

maymay 說...

老師好硬淨喲,我會眼淚鼻涕一齊黎架,嗚嗚.......

Ellen老師 說...

萊B爸~~
我無忍住,有部份場面確實感人,眼淚可是還差少少流下呢!

大頭叔~~
咁你記住喊出來啦!

意粉~~
係3位帥哥喊出黎。。。>_<

maymay~~
錯啦!只是雙子座的人有2種性格啫!老師都唔係好硬淨的!

匿名 說...

配樂真係好緊要~
最感動我係澡堂老闆O個幕~
再睇多一次先~

Ellen老師 說...

老師覺得除左澡堂老闆嗰幕,最後幫佢爸爸上路那1幕,都好感動~~~~~

supageti 說...

嘩,唔好講晒出黎喎
我仲要睇個喎
哈哈

我諗我一定會喊到唔收得聲
雖然我係獅子座

匿名 說...

男主角做得好好呀,又靚仔,另一個我覺得很亮眼係余貴美子,即係NK公司o個個女人.

匿名 說...

我...喊到豬頭咁...由要唇膏那一幕開始.

匿名 說...

意粉, 快d睇啦, 咁就可以一齊講啦! ^^

我到完場時唔知點解有"吓, 做完喇?!"ge感覺囉! 其實我想問下日本人(咪又係阿先生)係咪真係咁架, 不過佢未睇囉!

Ellen老師 說...

意粉~~
你要等碟喎!有排未有得睇!
我覺得你未必會喊到唔收得聲 ^^

lala~~
其實套戲每1個演員都好像不錯,有點叫人刮目相看!

小妹~~
すごい。。。隔離D人有無比你感染呀!

小彭~~
初時結尾完場時,我都覺有點突然,但又好似覺得又交代左佢地關係。。。等我都問下先生添!