2009年3月30日星期一

不可一*不可再









15 則留言:

supageti 說...

11:19 分我地仲遊緊車河 ~~~

鱔稿皇即係鱔稿皇,哈哈,好彩有八折,算係 happy ending ~~~ ^o^

Ellen老師 說...

都話唔駛30分鐘可以出blog啦~~~
好彩帶埋師妹去~~~

maymay 說...

全靠帥哥,我地行左大運!
真係辛苦晒師姐~~

Ellen老師 說...

帥哥都好信,你地太天真!太傻啦!

largeheadboy 說...

有我大家至可以暢遊九龍咋~

我都係咁話
好彩師妹喺度咋
唔係就勁蝕啊!

lau2tang 說...

點解唔係帥哥,係師妹嘅?
師妹係靠乜嘢回本呢?

rempei 說...

看來要找一處出品好味道的地方補償一下都唔容易呢~~

supageti 說...

老師:以為靚仔先至唔可靠,原來唔靚既更加唔可靠,哈哈 ~~~

(搶答)劉鄧:全賴師妹有某張卡,我地先有八折,慳番唔少,開開心心咁埋單。

(又搶答)薯嘜:依間唔好啫,我唔會 give up hope 嫁。^_^

Ellen老師 說...

帥哥~~
下次自已行返屋企吧啦!

劉鄧~~
師表靠張咭,係感覺上覺得回左少少本囉!

薯嘜~~
$$$應該可以解決到!

意粉~~
呢位帥哥係咁上下啦!

largeheadboy 說...

呢度返屋企實在太唔方便嘛~

rempei 說...

老師,根據最近呢幾次的經驗,貴都未必好!
唉~~呢排工作好辛勞,好想食返餐可以滿足的!

意粉,好彩我有公司密令啫,嘻嘻~~

ROY 說...

係呀, 要食番餐好既,
著嘜今次你發版啦~

Ellen老師 說...

大頭帥哥~~
有車接載都唔方便,唔係化!

薯嘜~~
所以碟頭飯好唔錯啦!

萊B爸~~
你地都係帥哥飯局算吧啦!

rempei 說...

Roy,我仲敢發版咩~~

老師,對呀!食碟頭飯起碼無期望

Ellen老師 說...

帥哥攪的飯局未攪~~