2009年3月28日星期六

小周末*超大放肆

沒有了團長,老師比其他人早到球場。。。

沒有了團長,老師竟然沒有球拍用。。。

沒有了團長,大家密謀大吃魚生壽司1頓。。。

沒有了團長,有人少了1隻重要的玩具。。。

沒有了團長,有人去了不該去的地方。。。

沒有了團長,有人今天不回家。。。

沒有了團長。。。。。。








以後,還是不要沒有了團長好了。。。。。

8 則留言:

supageti 說...

團長今日一定打乞 chee ~~~

maymay 說...

想不到老師竟然沒有遲到,團長應該很安慰耶~
那些真性情真的不想看哩~
估唔到全日最好吃的是糖水~~

ROY 說...

邊個少左隻重要玩具呀?
我只知b朗多左件叮噹玩具咋~

rempei 說...

昨晚仲諗住食返餐好既來彌補午飯的遺憾,點知最後竟然仲要食碟頭飯兼跌左10個大洋,哈哈~~

p.s.你地就好啦~~明晚又可以大快朵頤,我仲要越洋開工,嗚嗚~~~

Ellen老師 說...

意粉姨~~
大家都講到沒有意粉姨,你尋日有無打乞 chee ~~~ ^^

maymay~~
1早call到老師,就知老師唔會遲到啦!
みんな簡直豁出去,真情流露啦~
糖水的確不錯耶~~

萊B爸~~
梗係帥哥少左隻重要玩具啦!

薯嘜~~
有人為左食碟頭飯,今天不回家呀....

largeheadboy 說...

我唔見咗玩具?我平時玩開紅衫魚架?

尋日真係超開心,期待下次再聚四方城啊!

lau2tang 說...

我估得姊妹先至會掛住我囉~帥哥一定驚我霸咗佢地個財位。
原來我一路唔想去見城,係為咗挽救你地嘅食運,連我都唔知添~
幾時變得對食咁無要求嫁?晚餐食碟頭飯?!有糊食就乜都唔計較,救命~
我真係估唔到少咗乜嘢玩具,唔通有人做咗相公?

Ellen老師 說...

大頭帥哥~~
尋日你梗超開心啦!玩到唔捨得走!

料事如神的劉鄧~~
係大家要求食碟頭飯喎!maymay有讚過呀,都ok啦!哈哈!