2009年3月17日星期二

すごい

3年C組学生の作品
日本の人形



みで。。はなみ



澄萱ちゃん(さん)。。ありがとうございます

エレン先生が大好きです。

8 則留言:

largeheadboy 說...

嘩,咁東洋風嘅?

唔~唔係用ちゃん嘅咩?

Ellen老師 說...

平時。。。我真係會叫她~~小姐 ^^

supageti 說...

依位小姐好有天份 ~~

Ellen老師 說...

她親手共做了3個勞作~~送了3個老師!我是第1個收的。

我問她~~點解送呢個造型給我,她說照書做,隨心就送給我。

唔知點解好合我心意,我覺得自已呢個是最靚!

lau2tang 說...

直情掂啦~

匿名 說...

俾你有機會係日本長住,睇嚟都唔會回留返港。如果有機會嫁埋過去,連酒都唔係香港擺都似。

maymay 說...

合晒老師心意啦~~

Ellen老師 說...

我都好鍾意呢個勞作造型~~~~