2009年9月1日星期二

學開日


自己企錯位等不到校車,就說通告不清楚,唔係嘛!

放了這麼長假,亞媽無簽好通告交回來,想點呀!

酷熱天氣警告喎!既開冷氣又開窗,想熱死人咩!

搭邊架校車唔知,邊到落車又唔知,返學做咩呀!

話左【死期】要交文件啦!摧幾次都無反應,咩態度呀!

只是半天上課啫,可是已經超攰啦!

6 則留言:

lau2tang 說...

哈哈~
我今日的奇遇係 : -
家長打電話來,話我地個校曆表無寫清楚,星期六使唔使返學!咁我地係用cycle制,星期六都無話係day幾,佢咁都要問!
跟住另一個家長仲叻,揸住亞仔張時間表親自打來,時間表上VA是甚麼?時間表上LIBS又是甚麼,佢逐格問,我真係想知,究竟係佢返學,定係佢個仔返學~
而我的時間,就係咁畀佢地浪費掉了~

largeheadboy 說...

哈哈,睇嚟仲有排煩呀!

小彭 說...

無學生返錯學校, 入錯班課上錯堂喇嘛~

supageti 說...

哎呀 ~ 原來同老師撞名呀 ~~ @@

第一日大家都未習慣,唔好激氣啦,老師。^^

maymay 說...

快d整番個笑臉睇下先啦~~

Ellen老師 說...

劉鄧~~
明明話左呢個禮拜特別上課,D學生未1樣著錯衫,帶錯書返學。

帥哥~~
D學生咁懵盛盛係1世,唔會變醒啦!

小彭~~
今年又無發生喎!

意粉姨~~
又係喎!無所謂啦!
唔係未習慣,係懵盛盛!

maymay~~
一返左學,好難有番個笑臉睇呀!