2009年9月6日星期日

遇上

這一天從早開始,老師就是遇上太多的巧合了。

上日文班之前,竟遇上粗心大意的待應,
竟然把我的白褲弄得髒兮兮。

放課後,遇上了日語先生,
終於可以把我們的問題,詳細地解答。

下午遇上了友達,難得日曜日去吃茶。


乘搭西鐵往屯門,卻遇上天水圍輕鐵壞車。
今個晚上,這麼豐富的美食,就是遇上這班損友!

12 則留言:

supageti 說...

人生就係一連串既巧合啦,老師。

點解咁少款式既?

maymay 說...

今日最美味係鮑魚仔和九蝦~
最欣賞蝦餃有筍粒!

largeheadboy 說...

唔去有冇可惜呢?

lau2tang 說...

大頭仔,
如果我係你,我會問:「我甩咗底,有無引起其他人不便呢?」

ROY 說...

典解係"遇上"呀?

largeheadboy 說...

總之唔好意思喇~
駛唔駛閉關一個月靜靜思過呀?

無賴?應該唔關我事個呵~

ROY 說...

呵呵,大頭你要擺番幾圍先掂呀~

Ellen老師 說...

意粉姨~~
"人生總有許多的巧合,兩條平行線也可能會有交會的一天……"~~~~~呢個我信喎!

咁少款式都好飽啦!

maymay~~
鮑魚仔又出奇おいしい

帥哥~~
你唔去,我地應該冇覺得可惜囉!

Ellen老師 說...

萊~~
點解你成日都唔明呀!

帥哥~~
唔駛閉關一個月靜靜思過,用行動都得,學萊少話齋擺番幾圍啦!

嗯~~要明白的就明白啦!

lau2tang 說...

我終於都明白了~
原來老師遇上了無賴~

Ellen老師 說...

其實大家有無用心聽清楚首【無賴】呀!?

ROY 說...

首歌咪講有人"咩野"左個無賴囉,仲有段片得大大個"LOVE"字囉......

速逃ing \^0^/