2009年9月3日星期四

城裏的月光

開學第3天了,1直以為相安無事,順利過度。
怎料,今日又有懵學生放學上不到校車,攪咩呀!
結果,又給家長及老闆發嚕囌,關我咩事呀!
辛苦工作了半天,放課後又要開會,收賣人命咩!

今個晚上,特地回日語學校找先生查問1些事情。
之後,要盡情大飲大食,將不滿的怒氣發洩出來。


食品選擇好像不太多,但味道尚算不錯。
短短的一聚,吃得頗輕鬆又愉快!


回家的路上,城裏的月光很大,很明亮,很美啊!
明天醒來,工作還是要繼續呢。。。。。


15 則留言:

supageti 說...

城外既月光都好靚!^^

ROY 說...

柚山喎......
份壽司set比左乜野卷物你?

lau2tang 說...

老師,
依家的家長越來越難纏,要努力加油呀~

maymay 說...

你有幾何唔係盡情大飲大食呀!

肥師奶 說...

老師不用擔心,好多人陪你行,聽你呻,請你吃......

Ellen老師 說...

意粉姨~~
嗯~~~外國的月光會較靚嗎?

萊~~
睇唔到嗎?

團長~~
老師練得1身好武功,EQ已經比好多人高,發洩下啫!

maymay~~
咁啱機會大食大喝啫!

肥師奶~~
如果我返幾日,又放幾日,應該唔會有怨氣了!

rempei 說...

老師,啱啱開工幾日咋喎~~~心情放輕鬆一點面對啊!

largeheadboy 說...

係喇,返工就係辛苦架喇
我地又無本事~

Ellen老師 說...

薯嘜~~
一踏入校門,就有工作悶氣啦!無得改變!

帥哥~~
返工係辛苦,但係又要睇下辛苦係未值得兼有意義囉!明明無野做可以早放學,又要規定你hea到5點先准走,咁樣好難無怨氣喎!

老師覺得工作唔關有無本事喎!就是有本事都要工作,到時做得輕鬆自在D啫!

薯嘜 說...

老師,橫掂都係要做,嘗試在當中找尋找樂趣好喎~~~
現代城市每日急速轉變,對人對事的要求比以往只有越來越高(即係越來越難撈!),部份人祁求事事隱陣,也許可以諒解喎!

肥師奶 說...

就係有人好似薯嘜咁講,努力找樂趣,結果俾佢「摩」到7點放工,變成「勤力一族」,令到嗰d快手快腳又有效率嘅人無隱囉!!老師,你都快d找樂趣啦!!p.s.最衰我陪唔到你。

Ellen老師 說...

薯嘜~~
唔係咁易囉!

肥師奶~~
車~~第1日識我呀!你認為我會理會嗰D「勤力一族」咩!

ROY 說...

見唔到卷物呀, 只見到有件疑似玉子......

supageti 說...

朗爸,等我搭下爹:據服務員講袖山師傅依期鍾意 serve 手卷作卷物,所以我地得到一件三文魚子手卷、一件疑似吞拿魚+蔥手卷,食果時老師仲提起你,你有無打乞嗤?哈哈!

ROY 說...

有手卷咁好!?
可能係見你地咁豪先有咋喎......