2009年9月7日星期一

麻煩家長日日有

【晨早電話中】


1年C組家長~~~
老師,點解課後校車無沙田廣場站?
活動後無校車接送,咁叫我地唔好參加活動啫!

老師~~~
活動後校車得1班次,如果兜晒平日所有路線,
咁會好長時間喎!所以有D站係無啦!

1年C組家長~~~
咁點解人地個站有,我地個站會無?
咁啦!你cut個廣源站,加個沙田廣場站啦!

老師~~~
車站設立係經商議的,你的意見我只能反映。

1年C組家長~~~
咁你幾時覆我改站,如果無校車我取消所有活動喎。

老師~~~
我而家即刻通知你!
路線係我地經過校車公司、校長商議,
我地係唔會更改的,咁我幫你取消所有活動。
你再有意見,歡迎隨時提出,唔該晒!

6 則留言:

supageti 說...

放鬆啲 ~ 放鬆啲 ~~ ^^

largeheadboy 說...

係喇,叫佢取消晒啲活動就唔駛煩喇~

rempei 說...

冷靜~~冷靜~~唔好咁扯火住~~~(不過又好好笑喎~~哈哈哈~~~)

maymay 說...

依家d家長變態架,以為活動冇左佢個小朋友就唔掂呀!

Ellen老師 說...

個家長擺明玩野,老師係唔威脅得呀!

原本低聲下氣講,我都仲有商量餘地,1要脅到我,即刻無計傾啦,我係唔改呀!仲幫埋佢退班,等佢講得咁口享喇!

對付呢D人,根本唔駛動氣,仲要笑住好聲氣同佢講,要比佢知~~我係唔改呀!點呀!哈哈!

肥師奶 說...

你最後句「哈哈」,真是全神!!