2009年9月25日星期五

點解媽媽會咁叻!







7 則留言:

肥師奶 說...

好犀利!花師奶好似,my favour!!她真是好環保,好節儉!

lau2tang 說...

利害!
我呢個亞媽真係自愧不如~

supageti 說...

我覺得花老爺似啲喎 ~~

ROY 說...

慘喇...勞作依家野我同萊嫂都好唔掂......
首歌有無首正常d既版本呀?

largeheadboy 說...

會唔會真係啲細路自己做架~

Ellen老師 說...

肥師奶~~
我覺得用礦泉水樽做的花師奶最似,最可愛。個D頭髮仲好有興。

劉鄧~~
我係視藝老師都自愧不如呀!

意粉姨~~
第一個花燈組合簡直奇才啦!

Ellen老師 說...

萊少~~
似乎要參加咩咩興趣班係你同萊嫂喎!年中有好多大大小小呢D活動!

帥哥~~
咁都要問,1睇就知係亞爸亞媽做啦!