2011年7月28日星期四

4回目。。1天大阪人

愛知県(名古屋) ~~ 大阪府(大阪)。。。。晴れ


旅程一開始,順應民意早已予定2天的瘋狂買物日。
旅程一開始,也早已約定会回家一趟,以免打擾。

全国火車証第三程啟動~~名古屋駅 --> 大阪駅(¥6580)
帶着輕便荷物,1時間左右,大阪駅到著。


今天的行程及活動範圍,就只有1個,是今年5月才新開業的~~
OSAKA STATION CITY 大阪ステーションシティ

從前的大阪駅,每次到來,都總是給木板重重圍住車站,
今天到來,木板拆去,空間寬廣,左穿右插差點迷路。
駅旁全都是全新的大型購物商場及百貨公司,走1天也走不完。


差不多3時,才在大丸的美食区隨意選1間餐廳。
午後,再走、再走、也再走,都只是大阪駅周邊。


來到大阪,當然吃的必定是名物~~お好み焼き


為了便利ショッピング,也為了明天的旅程,
今晚入住大阪駅直結的ホテル,超便利啊!



ここまで

11 則留言:

小彭 說...

唔認得大阪站喇!
呢間酒店我都好鐘意呀! 抵住過難波直結個間.

naruto 說...

你去旅行都砌哂圖,勁呀;

其實寫呢篇要幾耐呢?

supageti 說...

大阪駅 ~ 已經完全無印象 ~~~ @@

同學仔 說...

Oh I like this hotel too. 早餐好得我歡心,當然便利係最大原因。

largeheadboy 說...

大阪駅我剩係有印象新阪急同埋 yodobashi 嗰邊咋

瘋膏 說...

hi, 見到有新OSAKA STATION CITY 大阪ステーションシティ 開咗, 攪到我都想去睇吓。

TY 說...

見到就好想去大阪... 不過十算啊!!!!!!!!!

Ellen老師 說...

小彭~~
呢間酒店超方便呀!

鳴門~~
砌圖好易!有方法嘛!加上我唔係專業設計師,唔太講夠!每一篇砌得好快!

意粉~~
大阪駅差D迷路

同学仔~~
呢間第1次住,我都覺得不錯!

Ellen老師 說...

瘋膏~~
hi~~
就係大阪駅新開業,所以特登去1次,行1日都行唔晒呀!

大頭~~
未新阪急同埋 yodobashi隔離圍住個一截,而家拆晒板囉!

TY~~
hi~~
去得玩,要預左豁出去,唔顧慮得咁多啦!嘻嘻!

ROY 說...

咁d大行李擺低左晌名杏屋東橫inn呀?

Ellen老師 說...

不是