2011年7月24日星期日

日本再発見

旅程~~應該是早在2月已確定,可是4月未能如期起行。

炎炎的盛夏,相信應該是再走一趟的大好時機了。


在限期前一星期,隨意選了一個空港,拍板兌換了機票。

數月前,開始隨意陸陸續續在網上預訂房間,可是地點一改再改。


前2天,即使日元再高企,還是用了5万多日元買了全国火車証。

有了它,就可以走遍2府10県,共20天的旅程,省了很多交通上的問題。


友達說~~旅行就是悠悠閒閒,做些無聊事,享受一下當地人的生活。

所以,行程就是一張一張的草稿紙,到時才邊走邊寫邊想啦!

重要是Make A Wish!!我要天天天快晴啊!行ってきます。

9 則留言:

supageti 說...

いってらっしゃい。

naruto 說...

二十天?番嚟都冬天啦

等我幫你call個大太陽照足你全程啦

Unknown 說...

好好好!你們又開始日遊!o(^▽^)o

black lab 說...

想知道日本47個都道府縣嘅天氣,上《YAHOO!天氣》睇啦!好準架!(準過香港天文台對香港嘅預測)
いってらっしゃい。
よい旅を。

肥師奶 說...

旅程愉快!驚喜!刺激!難忘!順利!平安!

lau2tang 說...

老師,
睇黎我唔使幫你搵北海道Kitty囉~
順風順水呀!

Ellen老師 說...

鳴門~~
発功call個大太陽未呀!

pat~~
得閒再黎睇下我的無無聊聊旅行記

同学仔~~
知天氣有咩用!我只想要大太陽

劉鄧~~
但係我唔去北海道喎!

小彭 說...

好羨慕呀!
要愉快享受生活呀~

Ellen老師 說...

はい