2011年7月14日星期四

家長老師

昨天晚上,九龍塘的某小学校在学校舉行了盛大的校慶綜藝表演。
友達豪氣地購買了多張【握手位】的入場券,老師化身家長出席了。

整晚的節目長達三個多小時,学生們表演多個精彩項目。
今時今日,学校的包裝,宣傳,絕對不能缺少,
整晚師生和家長傾巢而出,就是要show一下学校有幾威水。
不過,小学校的学生們在某些方面,又的確幾叻!

表演中途~~発中一段小插曲
話說其中弦樂樂隊表演,同学全部是一、二年級的学生。
當她們出場了,坐在我們後排的媽媽,好興奮地大叫【亞女呀!】

可是,【亞女】表演的位置站在台中,又遇上指揮的老師有魁梧的身軀。
短短三數分鐘的演出貶眼過去,後排的媽媽一心捧場,卻一張相拍不到。

結果,她竟然大聲責駡~~
【老師行開D啦!阻住晒!一張相都影唔到啦!妖~~~~】

那一刻,我簡直O咀!
那位家長知唔知自已做緊咩!我係佢女,我都覺得羞家!



今天,終於不用再上学了。
下午,有事要辦,為免獨留小童在家中,只好帶着妹妹同行。
辦妥事後,妹妹嚷著要吃雪糕,結果~~



晚上,老師再度化身家長,出席了妹妹幼稚園的家長会。
家長会在家附近的專上学院舉行,好特別啊!妹妹很快要上学了!

7 則留言:

naruto 說...

你唔係比哂杯雪糕阿妹食呀?

個家長個女都唔慌乖得去邊

l.minor 說...

唉~雖然明白果位家長想去睇個女,不過真係好失禮,而且個女遲早學哂

幼稚園又幾好喎,係專上學院攪家長會,最重要又幾方便呢~

supageti 說...

老師千萬唔好化身怪獸家長啊 ~~~

naruto 說...

張相入面演奏果D學生好似咁大個咁嘅?一二年班?“LUMP”班架?

supageti 說...

中學一二年班啦 ~ 我估 ~~~ :P

Ellen老師 說...

鳴門~~
呢杯係【芭菲】,妹妹吃了1半

各位~~
九龍塘的某小学校喎!點会中學一二年班呀?

第1張相係管弦樂隊,【怪獸家長】個女個隊係弦樂隊,有唔同呀!

仲有,指揮的老師有魁梧的身軀,張相個老師唔係啦!

其実,我聽到佢講那一刻,我好想轉頭同佢講~~【抵死...哈哈】

【怪獸家長】我唔会啦!【麻辣老師】就有。

naruto 說...

你張相誤導呀