2011年7月29日星期五

5回目。。小江户彥根

大阪府(大阪) ~~ 滋賀県(彥根) ~~ 京都府(京都)。。。。晴れ


為了享用酒店的早餐,今天絕不能懶著床,早餐款式不錯。


旅程一開始,順應民意早已予定会走一走京都。
可是睡眼惺忪之下,到京都放下荷物後,卻上了不是想搭的車,
全国火車証第四程啟動~~
大阪駅 --> 京都駅--> 彥根駅--> 野洲駅(¥4790)

行程是沒有預計的,既然來到彥根,就到国宝彥根城去。
沒有地圖,走出車站,就是一直走呀走,走了不是太遠,
可是上城的路絕不好走,又上斜下斜,又熱,超辛苦啊!


沿著いろは松走,一口氣一直走上天守閣,可眺望琵琶湖。




旁邊的玄宮園是有名的庭園,也是近江八景之一。


再一口氣一直走下城回駅前,已2時多的午餐沒太多選擇了


終於來到要來的地方,早已予定這是瘋狂買物日。


5時多選擇近江牛晚餐,之後再來杯コーヒー,超贊。


回去京都,住的是至愛,晚上既浸溫泉,又有無料拉麵。



ここまで

9 則留言:

lau2tang 說...

由車站行去彥根城,條路遠到吖,真係行到人都癲呀!

black lab 說...

鵝~~~ 你住Dormy Inn!
等我即落京都「伏」你先......hehe!2.5時間啫,實趕得切。

supageti 說...

彥根城的確幾難行 ~~~

largeheadboy 說...

dormy inn 拉麵呀!
ビール係咪都係無料架?

ROY 說...

又順應民意?但依d民意我無份喎點先!
一係同我去天橋立一趟啦,有d好重要既野幫我買呀~

Ellen老師 說...

劉鄧~~
其実由車站行去彥根城都ok,係上城那段真係救命!

同学仔~~
我有pass,或者我上東京「撞」你都得!

意粉~~
我估你無上天守閣,條樓梯超斜喎!

大頭~~
邊有無料ビール,我估陳美美睇錯!

roy~~
我個〝高打 〞已滿了,今度請早呀!

supageti 說...

我應該無上,因為果日超多人,好大壓力。

小彭 說...

我都好肯定, 京都dormy innビール係有料架! 不過無食佢個早餐就一早走咗, 到宜家仲係一個遺憾.

Ellen老師 說...

意粉~~
咁斜,我估你唔会上去。

小彭~~
京都dormy inn個早餐係唔可以唔食呀!