2008年5月2日星期五

中國加油



今日出門返學,街上果然有不少人穿上紅衣支持。
老師是教育界1份子,也要應下節,順道教導學生們。

可惜,天不停下著雨,真替帶隊出外打氣的老師們擔心。
中午吃飯時,上網看直播,跟學生1起打下氣啦!

電視中看見的學生們,全部都是政府去信學校,
叫附近學校派老師帶學生去支持支持。
老實說,平時我1定反對參加這些勞民活動,
今次我也許贊成參與,也是1種難得體驗!

回家後,小浩然也來湊熱鬧啊!

7 則留言:

lau2tang 說...

今天學校很清靜,完全感受不到這種熱鬧氣氛。

largeheadboy 說...

今日食完飯,已經見到一大群人排在馬路旁,不停揮舞手上的旗幟。

supageti 說...

我唔反對,但又唔算好支持,對香港選火炬手既方式同結果就好反感。

匿名 說...

感覺怪怪地囉! 好似好大件事發生晌身邊, 不過又無份參與, 好似又唔係好關自己事, 又無拎免費t shirt...

Ellen老師 說...

劉鄧~~
正因學校要帶學生撐場,相反學生不知幾興奮!

大頭仔~~
我都有點出乎意料,有咁多人上街,真係唔駛做?

意粉~~
選人--呢樣野好理解。同老師選舞蹈校隊成員1樣,唔係1定技術取勝,有好多外在因素,身不由己要去選佢,學校都咁黑暗,何況呢個大社會!

小彭~~
確實好似好大件事,確實好似又唔係好關自己事,之但係做得老師,係唔可以乜都唔知,要同學生仔講溝通,教通識,還有國民意識呀!

匿名 說...

老師, 我地拎嘅係香港永久居民身份証, 點當自己係國民呀?! 以美國為例, resident同citizen真係分得好開架. 作為老師, 真係辛苦喇!

Ellen老師 說...

講到國家民族呢D問題,老師都好難做呀!