2008年5月13日星期二

免費午餐

學校轉了全日制上課才2年,第1,2年選午膳供應商時,
又參觀廠房,又試食會。為何每年還要轉換午膳供應商?
大家不是選了最好的出來嗎?又換!

這全因供應商的宣傳技倆何其高了。
試食大會上,總是包裝美侖美奐,味道極之不錯!
選定後才知上當了,外觀與味道簡直差之千里!

今年的供應商,之前大家不是讚不絕口嗎?
講求3:2:1啦!少鹽、少肉、少油啦!大家又不滿意。

今日,老師好不幸運地成為來年午膳供應商試食者之一。
我們捨棄以往美侖美奐的試食,改為真正吃學生飯盒。

噢!賣相~~有目共睹,味道~~>_<
老實說:少鹽、少肉、少油~~即是無味啦!
講健康,用五穀飯~~即是唔好食啦!

一輪品嚐後,肚還是空空的。
這樣的免費午餐,大家有興趣嗎?
完全深深體會學生仔為何不肯吃飯了!
可憐的,老師還要多試吃兩天呢?明天1定要先【打底】


16 則留言:

supageti 說...

飯盒係大鑊飯,講成本效益,又一早整定晒,點會有益/好食呢?如果我有仔女一定唔會俾佢食 d 咁野。

supageti 說...

老師:少鹽、少肉、少油唔一定即是無味、講健康用五穀飯亦唔一定即是唔好食。^_^

lau2tang 說...

我呢排都有午餐飯盒恐懼症。

largeheadboy 說...

唔係吖,都好似好好味咁呀!

Ellen老師 說...

意粉~~
住得遠,又或者亞媽要返工,點送飯來學校,1定要訂飯盒啦!

少鹽、少肉、少油唔一定即是無味、講健康用五穀飯亦唔一定即是唔好食~~~以前我都係咁諗!但經過今日,唔到你唔信~~>_<

劉鄧~~
食得好野多呀?有午餐飯盒恐懼症?

Ellen老師 說...

大頭叔~~
個樣同味道都好唔得呀!

lau2tang 說...

不是!是無啖好食!
最近比較忙,中午無時間周圍搵食,只光顧離學校二十步腳程的大牌檔,它的午餐A、B、C菜單,是一個星期循環再用,即是星期一有咖哩雞脾飯、餐肉火腿蛋飯和雲吞撈麵,下個星期一的菜單亦是一樣,而且來來去去都是雞扒、雞翼、腸仔、火腿,就快悶死我~

maymay 說...

咁似醫院飯嘅~~

匿名 說...

個樣好似D飛機餐喎!
我諗我都係全港第一代返全日制小學嘅人. 個時D飯盒, 根本係凍冰冰, 唔放得入口. 我估我應該係有童年陰影, 所以家下成日都食. ^^

supageti 說...

自己帶飯食囉。

Ellen老師 說...

意粉~~
自已帶飯都得,但要1個高質素飯壺!要帶住半日先有得食!

小彭~~
1於聽日幻想食住飛機餐,仲要係商務或頭等啦!唔該!

maymay~~
似醫院飯~~唔係化~~未有咁差呀!

劉鄧~~
有得出去食走1走,好過我啦!

largeheadboy 說...

幻想食飛機餐?
咁要叫啤酒喎!^O^

Ellen老師 說...

要朝日ビ一ル,再加多個Haagen Dazs雪糕,就1級棒啦!好!好!希望在明天!哈哈!

匿名 說...

咁既價位又要健康,都好難同好味拉上關係......

匿名 說...

有水送?!仲有蒸蛋添。如果你係老闆,整什麼餐好呢?不如星期一軟殼蟹手卷,星期二煙三文魚壽司,星期三天婦羅拉麪,星期四雞脾沙律,星期五春卷凍檬......發吓夢先!祝你先甜後苦。享受個豐富的下午茶。

Ellen老師 說...

萊B爸~~
之前我都係咁諗,但今日有轉機,咁既價位又要健康,都好好味喎!

肥師奶~~
未玩!尋日真係食唔飽!今日ok好味喎!