2008年5月7日星期三

公開試

意粉姊妹~~人生的第1次公開考試是小六升中試(11歲)
今時今日的學生~~人生的第1次公開考試是小三TSA(8-9歲)

今天有1道說話考題~~
【試想,你會跟誰交換身份呢?為甚麼?】

1個(8-9歲)小三學生,究竟如何用1分鐘時間講說呢?

10 則留言:

largeheadboy 說...

個細路,我諗佢想同一個虛擬的人物交換身分。

我呢……我就想同 xxx 交換身分!

匿名 說...

同edison交換身份~ ^__^

lau2tang 說...

Roy,
呢個是一般男士的心底話啊~

匿名 說...

阿女抽唔中!

supageti 說...

我唔想同任何人換喎。

依家 d 公開試題好無厘頭,換轉係我一定肥佬。

匿名 說...

三個問號,係咪三個考題呀 ?
答案:
1.我個仔
2.自問我對佢都算好丫
3.用口講囉,wahahaha

Ellen老師 說...

TSA評分分為5級,1級最差,5級最好!

大頭同學~~
虛擬的人物交換身分,即係咩?~~~1級

萊同學~~
點解要同edison交換身份?要解釋下喎!~~~2級

意粉同學~~
唔想同任何人換,唔得呀!無答過題目喎!~~~1級

galaxy同學~~
做仔仔,都幾有創意!不過3年級學生仔唔會諗到啦!~~~3級

肥師奶~~
亞女抽唔中,好定唔好呀?

劉鄧~~
若果真係有人咁答,其實都幾有創意!不過唔知咁細個識唔識解釋呢?

匿名 說...

咁我試下答啦~
因爸爸話佢d"閃咭"唔齊,佢話edison哥哥屋企有好多"閃咭"喎~

Ellen老師 說...

沈迷儲閃咭無益呀!

匿名 說...

係"沉迷"呀 :p