2008年5月17日星期六

承諾



我們的1分錢,1分愛。真的承諾安然送到遙遠的那方嗎?

6 則留言:

lau2tang 說...

唔理得咁多o架嘞,搏一搏啦!

匿名 說...

我諗, 做左應做的就可以了, 亦是我只能做到的.

largeheadboy 說...

我仲未捐 $ 添!

maymay 說...

希望善款可以去到災區,唔好好似d救災物資咁,中途俾人截劫就好喇!

匿名 說...

總之唔係跌落鹹水海,始終有人得益都係好事。

Ellen老師 說...

係~~無論怎樣也要搏一摶,算是做了我當做的,也是唯一我可以做的!
若然中途俾人截劫去的話,相信他們也會得到蒼天的懲罰!