2008年5月12日星期一

大奧




昨晚,偶然間從電視看了日劇古裝戲【大奥~~華の亂】
怕這類古裝戲太悶,從來沒看過的,但原來又幾好睇喎!

【大奧】原來是指日本幕府時期將軍妻妾居住的地方,
也就是將軍的后宮,一屋子的女人,有將軍老婆、妾侍,
還有過百婢女。寵妃們終日爭寵幸、爭生子、爭權勢,
鬥爭不斷,甚麼毒招都使盡,少點功力都招架不住。

今日興之所致,上網看了些,都不是太沈悶喎!
TVB太夜播啦~~還是下次去台灣買全套返來慢慢看吧!

9 則留言:

maymay 說...

好耐之前都睇過幾集,幾好睇架~

匿名 說...

我比較鍾意睇菅野美穗嗰輯個故事,但係我又覺得藤原紀香做得幾好噃.

呢套戲除o左睇之外用o黎試電視試高清效果都好出眾!:P

呢度好齊:
http://www.youku.com/playlist_show/id_410676.html

largeheadboy 說...

我都睇過幾集,都覺得幾好睇
不過之後電視冇再播就冇機會睇囉。

supageti 說...

老師:以後唔好話古裝片唔好睇喇,哈哈 ~~

Ellen老師 說...

maymay~~
之前從未看過,星期日晚無意中看到,又幾好睇喎!不過太夜播啦!連播兩集之後,都已深夜兩點半!

lala~~
你係未唔係香港?咁夜~~
藤原紀香演呢類角色好入型入格,奸得好乞人憎!
D衫,場景都好靚呀!

大頭 & 意粉~~
會開始睇古裝片,應由大奧1集開始,講D女人明爭暗鬥又幾好睇喎!哈哈!

匿名 說...

如果你見到有個lala係晨早出現,嗰個一定係冒認,小心!

藤原紀香除o左奸之外我最欣賞佢好京風,個style同其他女人好唔同,都幾高貴.

如果睇古裝片就睇埋大河劇篤姬啦,開始講佢嫁入大奧,宮崎葵o的演技真係幾好.

今個春天仲要睇埋木村嘅change同最後的朋友,真係好唔得閒,有咩辦法唔咁夜訓 ......

匿名 說...

娜娜子只會係半夜出現係人地屋企! 好恐怖!

ellen, 吾使去買啦, 係網上面睇米得羅,
我都覺得幾好睇.

匿名 說...

最近我才第一次追看大長今,都幾好睇。

Ellen老師 說...

lala~~
哇~~有咁多劇要睇,都追得好瘋狂喎!
大河劇篤姬~~~好!抄低記住先!

小儀~~
自已買套DVD可以1按掣慢慢播幾集!

肥師奶~~
你以後可以日日睇電視啦!