2008年5月15日星期四

我也在等你??!

我的學生仔昨晚已經飛了日本度假去,
由今天起請假,下星期二才回校!
今早,她請工人姐姐來交功課,
順理老師著學生幫她記下每天的手冊。

放學後,我檢查同學仔有無辦妥事情時,
竟然給我發現同學私下寫了1句話!
究竟咩意思呢~~~~???



放課後,去了荃灣high tea,有八五折真的好啊!

9 則留言:

supageti 說...

同學仔可能係患左日遊前幻想症,嘻嘻 ~

Ellen老師 說...

那本手冊係已飛左去日遊的同學仔,寫呢句係今日幫佢抄手冊的另1個同學喎!

largeheadboy 說...

小朋友嘅語氣我地啲大人唔明架喇!

好想 tea 呀!

lau2tang 說...

我都好想黎個tea time !
Ellen,
你呢排都幾有食運喎~

Ellen老師 說...

大頭叔~~
的確唔係幾明,但係無意中見到細路仔寫D自已溝通話,剎那間覺得好有趣!

劉鄧~~
食運呢樣野,某程度要自己爭取去製造的!
聽日又要午膳試食,唉~~~
【試食係迫於無奈,我無去爭取】


以上兩位~~
係未想tea 1 tea呀?我得喎!攪下啦!

supageti 說...

咁依位同學仔可能係等緊 d 手信,哈哈 ~

Ellen老師 說...

我諗都係

Wordy 說...

唔,我覺得父母唔應該係上課日子請假同細路去玩,呢種價值觀好唔認同

Ellen老師 說...

老師都唔認同,但無得阻止,媽媽亦好合作把多日家課安排妥當,無話可說~~