2008年5月3日星期六

請大家投投票

今時今日做老師並不容易,
日常教學工作佔20%,行政工作佔40%,
做埋D宣傳學校無謂job佔30%,煩碎雜務佔10%
老實說,分分鐘連星期六、日都要OT開工。

於有關於工作上的長期進修,在2006年頭完成後,
曾說過,唔好再自找麻煩,1定唔會再掂【進修】
隨之而來,就係為興趣去讀了日文,都幾好玩又有用。

我學校1向都有攪用普通話教中文,但係2-6年級各1班,
雖然都有少許家長聲音,但1直相安無事,好好地未算
點知~~我老世最近又攪D討厭野!

決定由明年開始,4班1年級全用普通話教中文,
之後,每年各級多增加1班,即2-6年級各2班。

好~~問題來了:
資深1年級班主任兼中文老師的我,以後要退位讓賢了。
但係基於專科專教原則之下,我不能不教中文,怎辦?

得2條路~~
1.去進修普通話,考個基準回來啦!
2.以後教非普通話班啦!
在分班原則下非普通話班,即是【甚麼都普通的班】

又或是有第3條路~~就是另某高就或轉行啦!

記著:整個過程老世是沒有強迫你去進修,
還說,只要你有興趣,就可以任教啦!
確實,亦有好多人為保飯碗已紛紛讀書去。

請問:1,2,3~~應選哪個呢?

9 則留言:

supageti 說...

我選 1,進修得益的一定是自己。

lau2tang 說...

老師,用普通話教中文是大勢所趨,你咁年青,仲有排教,走得去邊吖!拖得幾年,到頭來咪又要讀!

largeheadboy 說...

我都支持進修
之但係,就算依家開始進修
都唔可以即刻教啲細路仔架

Wordy 說...

進修吧,除非你轉行,放棄年資。

時代不同了,現在當教師,要像我小時候遇上那些師範畢業就教到三十年後退休,有點天方夜譚。

maymay 說...

唔駛問都係揀1啦,祗要想著最終得益的是自已,便會輕鬆多了,要自我開解喲~

匿名 說...

4. 條件許可, 就提早退休! (我擺明黎攪事嘅!)
如想繼續教中文, 似乎進修係必經之路! 老師對學校有歸屬感(我覺得), 要離開不是容易的事.

匿名 說...

hmmm......
1.睇你有沒有能耐坐你老世個位,自己話事
2.自問是不是硬漢子,可以頂得住上層的壓力
3.有沒有能力另某高就或轉行
如果三條的答案都是「否」, 那你什麼都不用想,只得乖乖去學普通話 !

匿名 說...

我估(1)對你黎講依絲執啦~

匿名 說...

以你現在狀況,加上仲咁「後生」,訧進修住先啦,話晒生埋都可教仔女,教姪仔......但如果突現有咗,咁就揀3啦。記起當年進修......放工搭的士返屋企督功課,6:25攞住個飯係的士食,上到9:45又搭的士返屋企,唸住做到60歲,點知天意安排如此。