2008年11月8日星期六

小周末

昨夜實在玩得太開心!今早羽毛波又遲到了!嘻!
今日主場~~~大角咀
場館新,有攀石場,有透日光天花,大更衣室.....
不論地點、場館、工作人員。。。
大家1致評GOOOOOOOOOOOOOD!



比賽途中,有人話玩呢個喎~~~唉~~~天意!



趁優惠咭尚未完,中午來1次燒肉市場!



謝謝小彭!但給小浩然吃光1包了!

20 則留言:

supageti 說...

依種薯條好正嫁!Yummy ~~~

Ellen老師 說...

真係~~~我仲有1包!

largeheadboy 說...

唉,最怕玩猜垃圾嘅遊戲!
呢個場真係得呀,好彩仲有機會再嚟~
師姐,薯條都有預你架彭彭堂 ^t^

largeheadboy 說...

呀,見到你個倒數器呀
我仲要你幾日啊~

maymay 說...

勁攪笑呀,幾拾歲人仲玩"何媽",懷念小學時代呀!^^

大頭哥,"咩野叫做仲要你幾日"呀?@_@

supageti 說...

多謝堂主呀,可惜唔食得呢。 >_<

lau2tang 說...

我估應該係填充題:「我仲要__你幾日啊~」!

supageti 說...

我估應該係填充題:「我仲要你幾日啊~」!

largeheadboy 說...

其實仲可以有“耐”、“晏”、“晚”或者“留多幾日喺香港至可以會合”~ ^p^

Ellen老師 說...

"何媽"~~係大頭叔自已話玩先!

maymay 說...

有人衰多口啦,猜中自已做垃圾,哈哈~~

Ellen老師 說...

仲好講~~2次老師都要同ごみ1隊呀~~~

lau2tang 說...

呢個ごみ好嘢黎架,可以循環再造架~

largeheadboy 說...

唔好蝦我唔識日文呀,我知道ごみ點解架!

supageti 說...

Well ~ 識日文都唔錯嫁,哈哈 ~~~

匿名 說...

唔使客氣!
(我其實都有d驚傻頭一個人食晒d薯條.)
意粉唔食薯條, 就比第二樣野你啦, 不過要等下先啦, 放心, 唔會過期嘅!

Ellen老師 說...

話時話~~~包薯條真係好好味呀!

supageti 說...

多謝小彭!^_^

匿名 說...

小彭有去打波咩?

Ellen老師 說...

梗係無啦~~~唔見得4隻手咩!