2008年11月12日星期三

やすみ

因為過氣員工1個無謂提議,老師今天放了1日假。
當人人問~~~~~今天做咩放假時?
老師才發覺,原來這個假期很久沒有放過了。

原本想去郊遊,可是朋友仔最近學校有大function,
忙得不得了,連吃1個飯的時間也沒有,殘念啊!

今早起來,第1個驚人話題是~~~亞扁入獄
這場貪錢風波,比起無線電視劇還要精彩。
邊吃太興早餐,邊刨報紙,哇~~實在太幸福!




之後,又做了1件很久沒做的事情~~~上美容院去。
下午,到了銅鑼灣吃熱狗,那時小浩然剛剛放學。
小浩然學校親子旅行,難為媽媽陪他玩了大半天。
晚上,浩然爸出張未回來,我們只好去吃ら一めん





老師再逛了そごう,買了1點東西,便回家了!
這個やすみ又完結了,明天再來1次可以嗎?

14 則留言:

匿名 說...

浩然仔食到眉飛色舞,好不開心呢!!

Ellen老師 說...

唔記得多謝你,我地無端端多1日假呀!

largeheadboy 說...

咁今日全學連埋學生都唔駛返學呀?

好彩今日學咗やすみ啫~

Ellen老師 說...

大頭叔~~
有無聽書~~都話放假啦!係全校放假。
學校無老師,學生點上課呀!

supageti 說...

國父生日都有假放個喎,我讀書果陣。

largeheadboy 說...

咦,係喎!我都記得國父生日都有假放個喎我細個嗰陣~~

Ellen老師 說...

細個嗰陣放假呀~~

maymay 說...

咦,懶懶老師今日有得上網嘅,莫非又放假?!

maymay 說...

[亞餅]真係厚顏,貪字得個貧!
太興早餐真係好正,但又巧貴!
典解四條秋刀魚又大又細嘅,埋單典計數先?

Ellen老師 說...

細個嗰陣真係有得放國父生日假期,唔知點解放放下無左!

老師有得上網,有2個原因~~~1.放假,2.係學校無聊copy D 字回覆

太興早餐的確好正,但又確實好貴,唔係成日食!

我地個餐係セット~~2碗拉麵+3個自選菜,好似埋單$200以內

匿名 說...

老師,我見您既生活越來越有闊太feel,幸福啊!

Ellen老師 說...

我都好想日日闊太生活~~~老師情緒困擾時,大家又唔知啫!

supageti 說...

情緒困擾人人有,最緊要識得自我開導 ~~~

Ellen老師 說...

老師暫時還可以自我開導 ~~~ ^^