2008年11月27日星期四

妙問妙答

老師:聽日郊遊,同學們帶D咩野去玩呀?

學生A:我帶個足球去。

學生B:我帶個羽毛球拍去。

學生C:我帶個遊戲機去。

學生D:我帶個妹去。

********************************************************

呢車零食夠食嗎?

17 則留言:

匿名 說...

天氣凍兼大風呀,去郊遊著多件衫喇!

Ellen老師 說...

多謝呀~~
都慣左啦!年年去旅行都係好凍!

lau2tang 說...

真係識擇日~
你估呢堆零食,到聽晚有無得剩呢?

Ellen老師 說...

借問劉鄧~~想吃甚麼?留定比你先!
我都驚聽晚所餘無幾!

匿名 說...

魚肉腸丫唔該老師!

lau2tang 說...

老師,
我亂講架咋~你唔使理我架~

largeheadboy 說...

去邊樹旅行呀?
學生 D 好可愛喎~~

supageti 說...

去旅行定去大食會呀?哈哈 ~~

Ellen老師 說...

薯嘜~~
同老師爭腸仔食呀!

劉鄧~~
留包齋燒鵝比你啦!

大頭~~
學生D答的時候,我都忍不住笑

意粉姨~~
去旅行喎!梗要準備多D野食啦!今晚興奮得瞓唔著喎!

Ellen老師 說...

學生去邊旅行,留意明天我的blog啦!

匿名 說...

好熱氣下喎!
我小學時去旅行前一晚會訓唔著, 仲試過第二朝成袋零食唔記得拎... 個時已經係六年級生喇!

匿名 說...

天公造美,玩得開心d!

supageti 說...

我讀書果陣唔太鍾意去旅行,悶到o區 ~~~

匿名 說...

學生D答得至有趣: 帶個妹去
哈! 哈! 仲以為是搞笑gap

Ellen老師 說...

小彭~~
成袋零食唔記得拎...好慘喎!有無人請你食野呀!

肥師奶~~
尋日簡直晒到痺

意粉~~
讀書時好鍾意去旅行,老師夠貪玩 ~~~

紅米奇~~
亞學生漫不經心地答我時,我都忍唔住笑左出來。佢答時,態度唔覺佢玩野!

匿名 說...

有啦梗係! ^^
咦, o個年咪係去北潭涌囉~

Ellen老師 說...

似乎北潭涌都好多人去過!仲有好多回憶啊!