2008年11月23日星期日

海角七號

每個人心中都有一封寄不出的情書,
不管是寄到天涯,還是...


生命,只有一回!
夢想,不會只有一次!
錯過的愛情,只要肯回頭,
還是有找回心靈相印的一天……。



這是一個關於音樂、夢想與愛情的故事。
暑假上映時,這套電影在台灣十分賣座,
看【海角七號】,就好像成了一個全民運動,
吸引了許多觀眾去戲院捧國片場。

雖然遲了幾個月,今晚才看了這套電影,
但也很好看,裏面有幾首樂曲也很動聽,
電影中,部份場景在墾丁拍攝,
台灣南部風景很美,令我很想再去1次。
故事中的愛情篇~~也確實有點感人啊!

六十年前,寄不出的七封情書
六十年後,說不出的心中悔憾

這個晚上,忘了工作,看得很愉快~~~~~ ^^

18 則留言:

largeheadboy 說...

你尋晚去睇架?有時間咩?
呢套我都想睇呀

Ellen老師 說...

我借你睇啦~~~ ^^

supageti 說...

我唔想睇,會中毒既 ~~

Ellen老師 說...

意粉姨~~
中毒..係咩意思先!嘻嘻!

supageti 說...

明白既人自然會明啦,嘻嘻 ~~~

匿名 說...

題外話想請問一下你d相咪時不時都會加上特別的外框, 請問是否需要購買一些相框的碟來自行粉飾, 或是從網上download來用呢? Thanks!

Ellen老師 說...

紅米奇~~
我用兩個整相軟件:
1.【PhotoImpact X3】---是正版的,還附有Corel MediaOne,都是可以整相框
2.【PhotoScape】---上網下載的
有時同1張相,會兩者合拼來用整相框或加特別效果!

匿名 說...

呢套戲似乎來頭好勁,夠看嗎?

largeheadboy 說...

有得睇又唔拘呀~

Ellen老師 說...

大頭叔係未求我呀!

largeheadboy 說...

又唔可以話係求嘅
係想問網主可唔可以向我傳閱啫~~
^t^

Ellen老師 說...

見你有誠意~~借你啦!

largeheadboy 說...

fan 橋!

匿名 說...

我又排定隊借來看!!

Ellen老師 說...

無問題~~~

匿名 說...

原來係碟來的,我可以排隊嗎?老師。

Ellen老師 說...

そうですね

匿名 說...

お願いします