2008年11月19日星期三

萬千星輝賀台慶

小時候,總會在家排排坐睇台慶。
這晚,你也有趕回家收看嗎?

8 則留言:

匿名 說...

過一兩年嘅校慶,照抄得唔得?不妨唸吓邊個配邊個角色。人哋都係翻版鄭少秋,咁都出得街,我哋都可唸唸。

匿名 說...

有看呀, 不過不是專登睇, 是慣性開電視咋
當然不會覺得有甚麼驚喜, 最好笑都是祖藍唱 you and me呢3個字

largeheadboy 說...

嘩,啲人咁快嘅!仲係高清添!
我返到屋企都做完咁濟~

Ellen老師 說...

肥師奶~~
可能校慶之時,係老師退休之時呢!

紅米奇~~
我都覺得呢part最攪笑!

大頭~~
老師返到屋企直情【各位觀眾晚安】啦!

匿名 說...

我冇睇到呀,唔該哂你post出黎!^^

我睇左後面少少,阿姐著到好似姆明o個個阿美!

http://hk.search.yahoo.com/search/images?view=detailed&p=%E5%A7%86%E6%98%8E&b=17&pstart=1&curr_index=1&imgsz=&imgc=&ei=UTF-8

largeheadboy 說...

實情係我直頭無開電視。

匿名 說...

覺得今年都幾悶,全無新意~
係最驚d人祝六叔長命百歲0者~~

Ellen老師 說...

lala~~
其實我都無睇過,都係上網睇~~
阿姐又幾似喎!

大頭~~
你都係比心機溫習啦!

roy~~
都做到41年,梗無新意,悶啦!