2009年1月4日星期日

給大頭的~~姊妹飯局@鏞記

趁帥哥日遊還未歸來,姊妹已急不及待見面了!
星期六晚上的鏞記坐滿食客,幸好早已訂好座位。
食物水準還是不錯,尤其那燒鵝跟皮蛋,
還有那加入了~~日本海鹽調味的炒飯。好味!




飯後,再轉戰咖啡店,1坐便11時多才離去。
每次話題總是說不完,每次總是不捨得地道別!
姊妹~~~還是覺得你們最好!嘻嘻!


謝謝maymay贈送的宵夜~~

9 則留言:

maymay 說...

老師快成咁,我十分鐘前至踏入門口,今晚架巴士爆晒棚~

supageti 說...

駛唔駛咁快呀?哈哈 ~

我番左黎半粒鐘左右。

Ellen老師 說...

我住得近過你地嘛~~~哈哈!

lau2tang 說...

老師又搶到個第一喇~
今天去補課?

匿名 說...

豐富晚飯+咖啡+消夜,長此下去,肥師奶名函借一個字俾你用。我就叫師奶,你就叫......

Ellen老師 說...

劉鄧~~
老師今朝偷懶,無去補課呀!

肥師奶~~
出得黎行,就括左出去啦!

lau2tang 說...

唔緊要啦~下個星期補番一樣啫~

largeheadboy 說...

嗚,真係唔預我~

Ellen老師 說...

大頭宴請我地未再去啦!