2009年1月18日星期日

番外篇~~御守り

往神社參拜,都是入香隨俗,感受當地民族文化,
除了寫繪馬許願,也會放下100円抽1支纖看運程。


不同的神社,有著不同造型的御守り,
除了喻意保佑,我卻欣賞它的色彩、設計及外型。

可愛的三猿猴



英勇威猛的吉蒂



日本娃娃



這個卻是買東西時,店主送我的小金牛



遊記又更新啦! ~~~ 年末年始奇妙旅程

8 則留言:

largeheadboy 說...

乜你喺成田山有買嘢咩?唔覺眼嘅~

Ellen老師 說...

大頭病好了嗎?
買野點比得你地知呀!哈哈!

supageti 說...

我覺得日本啲御守り好卡娃兒,就算唔信都會買。

Ellen老師 說...

老師就是不太相信,但卻喜歡日本啲御守り~~

maymay 說...

我在錦滿宮買給你的那個吉蒂御守,付款後亞嬋會對著御守喃喃唸經,然後至交俾我架~

匿名 說...

見到那三頭可愛的小猴子,立即食返粒小猴子果汁糖,唔~~原來幾潤喉,好味~~

匿名 說...

我都鐘意買御守り架! 上次去富士山都有買, 做個記念嘛!

Ellen老師 說...

maymay~~
真係會喃喃唸經嗎?真定假?

薯嘜~~
小猴子果汁糖?係咩?

小彭~~
老師就是鐘意買特別的御守り做個記念呀!