2009年1月9日星期五

番外篇~~はがき

雖然遲了21日,但總算平平安安回到香港!



每次到迪士尼樂園,老師都會寄1張明信片回家,
在迪士尼樂園寄的明信片,樂園會蓋上特別紀念印章!



其實,老師共寄了4張明信片,那還有1張呢?

遊記又更新啦! ~~~ 年末年始奇妙旅程

7 則留言:

maymay 說...

maymay好榮幸呀,多謝老師~^^

supageti 說...

我撞啱既話都會寄。

largeheadboy 說...

咁仲有一張喺邊度呢?

我今日都收到呀!謝謝老師!

匿名 說...

唔通有我份, 但係呢.....

supageti 說...

唔會係寄俾我啩,哈哈 ~

匿名 說...

個印好靚呀!
寄parcel仲快過郵件喎!

Ellen老師 說...

的確想寄第5張給意粉姨,但1日目去到日本,意粉姨個地址還在電腦中,所以無寄到!殘念!

我都唔知點解要成21日咁長~~~