2009年1月4日星期日

番外篇~~福袋

在日本過新年,除了初詣外,就是買福袋。
1月1日最近我們而又營業的,應該只有這個AEON MALL了!
商場裏周圍都滿是人,還有各式各樣的福袋。


老師只買了這幾個福袋就算了!這個米奇福袋不錯!
看來~~老師喜歡這款福袋多於衣服鞋襪福袋喎!




今次也寄了2個共重至少超過17キロ的包裹,
幸好順利地它們返家了!可是,還有點東西去了哪裏呢?



遊記已更新啦!~~~年末年始奇妙旅程

11 則留言:

lau2tang 說...

唔見咗乜?
帥哥信封?
定係你個心? 一早漏咗係日本好耐啦~搵唔到架喇~

supageti 說...

收獲好豐富!

匿名 說...

我家下有小小後悔無買kitty福袋(唔係白色貓袋樣). Y2000但裡面好多立雜野, 剩係kitty電話繩有幾條, 只係晌心齋橋見過, 不過當時團友已經有好多野, 怕返唔到名古屋而無買! (我本來唔打算幫襯日本郵政架嘛!)

Ellen老師 說...

劉鄧~~
日本郵政無理由有失誤~~
大頭帥哥個信封,若果執到應唔應該比返佢呢?哈哈!

意粉~~
係老師身邊D人收獲豐富啫!

小彭~~
我個米奇都係2000円,立立雜雜咩都有!
你講個kitty我應該知邊個,上次我都有買!我個有好多電話繩呀!

匿名 說...

大頭晌日本寫情信......^0^

maymay 說...

買買埋埋咁多野,點攪?

Ellen老師 說...

roy~~
老師寧要信封,唔要情信!哈哈!

maymay~~
D野已送走左1大箱,剩低半箱今個星期清埋佢!

largeheadboy 說...

呀新潟郵包,我有份運送架!
諗返起個信封都一額汗呀~

Ellen老師 說...

始終相信~~~個信封遲早出事!

匿名 說...

老師買野買到狂左,定或新年平得咁利害呢...

Ellen老師 說...

嘻嘻~~2者皆是~~