2009年1月17日星期六

再戰赤壁

今個周末,看了赤壁下集
還未吃晚飯,入場前,買了零食先醫肚。


場面依舊龐大,男角依舊英後威武!
看過赤壁,突然間好想放孔明燈~~


看過電影,吃了詠藜園,
担担麵跟白肉已不再是從前的味道,還是不要再來了!

7 則留言:

supageti 說...

詠藜園我覺得無傳說中咁正囉。

匿名 說...

唔係播, 我覺得個擔擔麵keep到喎~

匿名 說...

老師,前2日有位做批發魚肉燒賣朋友告訴我,原來魚肉燒賣7成主要材料係肥豬肉!!!!!嘩~~嚇到我呢幾日都唔敢食!

匿名 說...

所以食燒賣係好肥, 但我都鍾意食, 因為又幾好味 ^^
今年新年必睇的戲有赤壁和崖上的波兒 XD

Ellen老師 說...

意粉~~
從前真係正D呀!

萊B爸~~
個麵唔得啦!以前D麵爽口D,現在太【林】啦!

薯嘜~~
魚肉燒賣梗係豬肉,唔通魚肉咩,只好食少啦!

紅米奇~~
崖上的波兒都好想睇!

largeheadboy 說...

話時話,尋日我都食咗串魚肉燒賣,不過唔係幾好味~

Ellen老師 說...

病就唔好食呢D野啦!