2009年1月13日星期二

幸會飯局

今天,1時放學後不用開會,老師跟浩然媽到北角。
天寒地凍,最好吃1碗滋補蛇羹,再加糯米飯。


飯後,再去吃了雲尼拿梳乎厘!おいしい


黃昏,約了2位帥哥嘆杯咖啡;晚上,再到西苑飯聚。
初次見面~~小頭,平易近人。沒有給4位帥哥嚇怕嗎?
大家雖吃了不少傳說中名物,可是鄰座的菜還是較香。




新款金莎尚可,可是帥哥~~以後還是不要買這個黏牙糖!


13 則留言:

匿名 說...

隔離"食送"香依句真係無錯, 搞到我由飽變返餓想食野~
估唔到依晚阿明爆左好多鮮為人知既野~~

supageti 說...

杏汁包(我估)果張特別黃既?

largeheadboy 說...

好想食糯米飯呀!

呢餐唔錯啊,又識到新朋友,不過係件叉燒冇想像中咁好啫~

largeheadboy 說...

嗰張唔算黃喇
豆腐嗰張仲黃呀
老師要搞下部相機嘅設定啊

lau2tang 說...

老師,
由中午食到晚,好幸福喎~
杏汁包上面那碟是陳皮蒸牛肉嗎?
呢隻金沙,最好食係粉紅色的士多啤梨。我試食那盒係由紐西蘭來的,但由今個聖誕開始,百佳居然有得賣,唉~

supageti 說...

千頁豆腐啲汁好黃 ~~~

maymay 說...

個爵士湯係咪好正?

匿名 說...

老師,我記錯了!其實是雞腳豬踭湯!嘻嘻

Ellen老師 說...

萊B爸~~
我覺得呢晚比平時多左講野喎!

意粉~~
如果我話D相已經執過,大家點睇呀?

大頭~~
天寒地凍,食糯米飯so gooooood!

劉鄧~~
係由朝去到晚至真!

maymay~~
有個薯仔騙老師爵士湯疑似青紅蘿蔔湯呀!

rempei~~
雞腳同豬踭,可唔可以1齊煲呀!

supageti 說...

已經執過?除非你話專登執黃佢啦,哈哈 ~

largeheadboy 說...

黃到我以為自己對眼有事添呀!

Ellen老師 說...

黃~~幾好呀!哈哈!

匿名 說...

我知老師喜歡鳥結糖多些。