2009年7月4日星期六

吃盡24小時の延續

1小時前才約束的中飯


飲了14罐ビ一ル的晚飯


要有高度平衡力才吃得下的甜品


日遊前這兩星期~~~~
老師好忙,不要再約我吃飯了,唔該!

13 則留言:

ROY 說...

一日都係都係"明哥"衰......
最搞笑係我同maymay一齊話"藍妹"~

小頭 說...

今日老闆娘有無喝伙計?有無 7:30pm last order?
你們這次的戰鬥力也好強勁喎!

lau2tang 說...

我都有話搵藍妹喎~
不過,萊少你今次真係好似飲大咗!係咁係度儍笑~

largeheadboy 說...

就算我地唔約你食飯,你自己都唔好食得咁多呀~
今日老闆娘心情幾好喎,不過我地未到七點半都投晒降 lu~

maymay 說...

兩點幾先食午飯,六點又吃晚餐,戰鬥力都冇左一半啦~

今日某君成日話老師乜野乜野,老師唔好同佢食飯唧~~

食糖水食到腰骨痛都係第一次~>_<

supageti 說...

又係果句:無眼睇 ~~~

Ellen老師 說...

萊少~~
咁齊心,証明你地2個飲大左囉!

小頭~~
今日老闆娘都好好笑容喎!我地戰鬥力應該可以再強DD!

劉鄧~~
平均每人隊左2罐啤酒,係有D人失常。

Ellen老師 說...

大頭~~
你記住記住唔好約我食飯呀!

maymay~~
係兩點幾先食午飯,四點幾食糊飲0茶,六點又吃晚餐,戰鬥力冇晒啦~

某君~~
我唔去東京,唔shopping,應該買唔到野,叫大頭帥哥,佢停東京shopping呀!

意粉姨~~
【不聽意粉言,吃虧在眼前】哈哈!

肥師奶 說...

老師,你要意志堅定啊!!我約你禁食祈禱啦!!

ROY 說...

劉鄧,原來你都有講藍妹呀?咁我地即係不約而同將"◎妹"變為"藍妹"~
正所謂酒逢知己千杯少嘛,其實我仲有quota飲多兩杯架~

ROY 說...

ellen,想買野果個係我喎,唔係某君喎~
你幾時出發0者?

lau2tang 說...

Roy,
有!我話我都係鍾意飲藍妹多啲~
呢晚最high係你啦!幾時再飲過?

Ellen老師 說...

我唔去東京呀)))))))))))))