2009年7月7日星期二

7月7日

今天,開始實行膠袋徵收費,幸好我有kitty環保袋。

今天,是小六放榜日。當然有人歡喜,有人愁。
但我總覺得1分耕耘,還是1分收獲的。

中午,相約甚少出城的日語小師妹~~哈哈
芒果布丁有楊枝金露味呢!
利苑粉絲:maymay姨~~請問點解呀?

開心歡聚2小時後,今晚又約了舊朋友飯聚。
2個飯局吃得不太多耶!加油!加油!

今天,晚上看了MJ追思會,確實令人有點惋惜!





Michael Jackson , R.I.P.

5 則留言:

largeheadboy 說...

唉,連食兩餐,無眼睇呀!

supageti 說...

如果有人搵你食飯,記住唔好蘇佢地。

supageti 說...

講起追思會,其實我一早已經好眼瞓,但覺得應該值得睇,一於死頂,開頭個主持話大約係個半鐘,我頂到三點卒之頂唔順投降(結果原來做到四點幾)。:P

由於係 live 又無加插廣告,中間幾多悶場,好彩我一路睇一路背單字,咁又背熟左最難記既日數。^_^

maymay 說...

我鍾情焗栗子西米布甸,未食過芒果布甸喎~~

Ellen老師 說...

帥哥~~
2餐都食好少呀!

意粉姨~~
應該唔只食飯,其他野都唔好蘇佢地。

其實又真係幾值得睇。有幾幕真係好窩心感人。幸好,星期三唔駛返工先睇咁夜。

maymay姨~~
其實焗栗子西米布甸,又或者芒果布甸,基本上,我係麻麻地。