2009年7月21日星期二

5小時新幹線之謎


從投票結果顯示,大家似乎不太贊同從東京去金沢。
無論用上甚麼的方法,不是太浪費$$,就是浪費時間。

的確當初不是飛成田的話,就沒有了這個煩惱啦!
可是,行程到最後,老師還是豁出去~~瀟灑走1趟。

不想辛苦捱眼瞓搭夜車,也不想搭內陸省不多時間,
乘搭新幹線應該是最佳的方法吧!

在成田吃過早餐,便乘搭8:11発的特急あやめ2号,
在車上睡了58分鐘,便9:09東京到著了。
從東京JR月台走去新幹線月台也有1段路程,
邊走邊眼晴shopping,走到新幹線月台,
剛剛來得及9:28発的Maxとき315号列車。

又睡了1個小時,10:40越後湯沢到著,
1打開車門,哇~~駛唔駛跑呀!有8分鐘時間喎!
最後1程了,10:48発的はくたか6号往金沢。

在車上又睡了大半小時,在車上買了弁當,
吃過すし,看了1陣風景,很快又睡著了。
列車在13:23金沢到著,5小時車程告1段落。

老實說~~5小時車程並不太辛苦,
偏偏好夢正濃時,就是轉了2次車有1點麻煩。
瞓下、行下、食下、睇下,其實都好快過。
就當作今次旅程的1種體驗吧~~~~~~

9 則留言:

maymay 說...

老師帶著Kitty轉來轉去呀?

Ellen老師 說...

梗係唔帶kitty去啦!kitty1早去左松本等緊我地呀!

supageti 說...

我搭長途車最驚係瞓過龍 ~~ @@

lau2tang 說...

意粉,
老師呢樣最醒!
佢次次都會係適當時間瞓醒架~
完全唔使人叫~

Ellen老師 說...

係呀~~!
次次都係臨落車前至少2站就醒。

不過今次差D唔知醒呀!
紥醒時,已經將近到越後湯駅了,
都未瞓醒,1開車門見D人跑,唔係化!

largeheadboy 說...

其實五個鐘都好快過吖~
搭下車轉下車又係一種體驗。

肥師奶 說...

五小時車程,你都講都好輕鬆喎!!如果返大陸,搭車去廣州或桂林,你就唔會理我哋!

匿名 說...

你好! 我也打算從東京經越後湯沢往金沢; 請問你是否持JR Pass去乘搭上述列車? 如是, 需否補錢?

Ellen老師 說...

我是用JR 全國pass的,不用補錢!