2009年7月1日星期三

KITTYLAB x McDONALD'S
















10 則留言:

lau2tang 說...

你使唔使快成咁呀!
我都係啱啱先知道有得換咋喎~

supageti 說...

勁呀!不愧係 super fans 呀!

Ellen老師 說...

劉鄧~~
我唔算快!我去買時得返3套!

意粉姨~~
我係小粉絲啫!

largeheadboy 說...

嘩,好多人會好開心喎~

maymay 說...

一次可以買幾套架?

小彭 說...

好多貓呀, 見到都開心啦~

ROY 說...

多謝艾倫姨姨先~
最尾果兩張係乜野黎架?

Ellen老師 說...

大頭~~
我都買得好開心呀!

maymay~~
我買左1套+3隻

小彭~~
呢套kitty令你好想成套買呀

B朗~~
希望你鍾意kitty啦!
最尾果兩張係kitty閃咭兼優惠咭

肥師奶 說...

經過m記時,我已對家人說:「yy一定買了,我唔駛送。」不料,心地善良、出手闊綽、美貌與智慧並重的yy真是買了,還買多很多份送禮,真是令人感動。多謝,多謝......咁善心的女孩,不知會花落誰家。

ROY 說...

咁乜野係無張次使用免費送呀? 咁荀?

"咁善心的女孩,不知會花落誰家。" ← 有玄機乎......