2009年7月18日星期六

壞到底

我的日語學習,因為日遊要休學4個星期,
為了出發前作最後準備,今晚特別安排補堂。

這班由1位出名學生叫座、為人嚴格挑剔的先生任教。
今晚所見~~這班果然是教室滿席,而且擁有特獨文化。

由於課堂是密集式,1上便是差不多4小時了。
所以學生們不停進出教室的次數,比我平日的課堂多。

更有趣的是,學生們1回學校上課會集體叫外賣,
之後,在休息的時候,竟然會1齊在教室開飯。唔係化~

不過,今晚能遇上了轉班中的~~日語小師妹。たのしい
我們不但可以1齊授業勉強,輕輕鬆鬆度過了課堂,
放課後,更難得的做1晚壞孩子夜遊人。

地點早已選定銅鑼灣どらや,哇~~11時都要等位!
悶熱的街道上,滴著汗輪候,就只好當日遊前特訓啦!

店鋪又話開到凌晨2點,海膽、手羽先、三文魚頭..沽清
結果,也算吃了1頓還可以的宵夜晚餐吧!
邊吃邊傾邊飲,完全提早飛到了日本的居酒屋ね!


離開店鋪差不多1點了,街上還是有很多夜遊人。
午夜的道路交通,總是那麼暢通無阻的。
回家的路上,突然感覺得很寧靜,很舒服啊!

回家梳洗完,已經2時多了,再看看風球走勢!
我相信~~1切自有上天的安排吧!

9 則留言:

supageti 說...

頑張て、先生。^_^

lau2tang 說...

嘩~上堂上到咁夜嘅?
咪好攰囉~

ROY 說...

真係可能聽朝吹正喎,心配ing......

maymay 說...

萊少:乜野叫做"心配"呢?

老師:下午會掛3號喎,典扇呀?
俾我實騰晒雞呀!

Ellen老師 說...

意粉姨~~
ありがとう

劉鄧~~
6:45-10:30唔係好夜啫!
係我地玩得夜之嘛!

萊~~
心配都無用!交比個天決定啦!

maymay~~
心配--擔心的意思
我反而騰雞未執行李。

supageti 說...

上 3.75 小時的課是有點疲れる,先生嚴格也是有點壓力,但都大丈夫啦,反而果班同學既文化比較難適應。

largeheadboy 說...

聽日大家想果樣有果樣,一切都順風順水呀!
名古屋見呀!

小彭 說...

大家都見慣風雨(雪), 咩環境未見過呀!
祝各位旅程順利, 夢幻之旅滿載歡樂(&kitty)而歸!

lau2tang 說...

老師,
萬一真的延遲起飛而接不到原來那班飛東京的機,都要飛到台北才再作打算,分分鐘有可能幫你轉第二天早機,又或者畀你改飛名古屋,咁就唔會打亂晒計劃啦~