2009年7月9日星期四

2連休@金鐘行

今天,酷熱天氣警告之下不用上學。
避過了沙田錄得35度高溫。幸運!幸運!


早已預計今日會到金鐘走一趟,
到達時,卻遇上了午飯時間,滿街都是上班族。

從未當過辦公室上班族,在酷熱天氣下,
還要西裝筆挺,或要套裝裙、高跟鞋,噢~~~~慘!


來到金鐘,當然要跟【金鐘上班族】短聚吃過中飯。


中飯後,上班族要繼續回辦公室一生懸命工作。
我就要辦我應辦的事情~~~~取台証

即使H1N1肆虐,即使從東京走到金沢是很遠,
可是,我沒想過要。。。改地方,唔好去日本呀!

中華旅行社勁多人呀!有無攪錯!
攞表,又排隊。遞表,又排隊。登記,又排隊。
交錢,又排隊。攞証,又排隊。。。。
總之,咩都排隊,1等就等了個幾鐘,唔係化~~~~

之後,逛了太古廣場一趟,還是回家避暑吧!

4 則留言:

largeheadboy 說...

我都唔駛西裝筆挺呀~
好彩今日唔駛咁多戶外活動,唔係一定熱傻啊!

supageti 說...

一生懸命工作?即係邊個呀?:P

maymay 說...

我都最憎排隊呀!

Ellen老師 說...

大頭~~
係條街行多陣都想死呀!

意粉姨~~
咩有人形像咁差!咁要洗底先得啦!

maymay~~
蘇X康搵人黎排隊,前後唔駛5分鐘攪掂走人!