2009年6月18日星期四

停課5日目★帥哥飯局

放了2天額外假期,今天又再次回校工作。
原來2天返工,2天放假,2天返工.......
返工還要是半天的,這種工作模式好啱我呀!

放課後,回家要小睡片刻,晚上又要參加帥哥飯局。
席間更巧遇一眾友達,實在太有緣了。。。




下星期,還是要再停課嗎?

10 則留言:

supageti 說...

俾心機繼續玩落去都得嘞 ~~~

maymay 說...

又去左邊度吃呀?撞到邊個?

ROY 說...

我最開心係之後去買玩具~

largeheadboy 說...

咁樓上嗰位即係話之前餐飯食得無咁開心喇!

小彭 說...

收到風知阿元祖出現, 即刻碌落黎, 以為會有全場任飲tim, 點知... 幾想即刻就閃呀!

Ellen老師 說...

意粉姨~~
睇來真係要提早放暑假啦!

maymay~~
紅磚大學附近囉!梗係地膽~~堂主啦!

萊B爸~~
間鋪又好有日本shopping feel

大頭叔~~
我相信真正帥哥飯局會更開心D囉!

堂主~~
個晚有人不停咁話~~點解無野送呀!

小彭 說...

嘩... 南瓜饅頭呀... (啱啱先睇到!)
(托眼鏡)我個次食南瓜饅頭都係無野送... 其餘ge就都有喎, 唔知係咪咁啱得咁Q呢?!

小頭 說...

係喎,有南瓜饅頭呀!
唔好意思,個晚忘了介紹外子小Q和大家認識。

Ellen老師 說...

小彭~~
南瓜饅頭.....真係好好味呀!
原來食南瓜饅頭係無野送.....收到

小頭~~
唔...小Q..はじめまして,よろしく

小彭 說...

其實南瓜饅頭我都只係食過一次咋! 不過去呢間舖頭, 就全因為南瓜饅頭咋! 亦因為南瓜饅頭, 我先開始食日本南瓜.