2009年6月14日星期日

たんじょうび

早上,繼續努力上日語課,熬了四個小時後。
放學【遇上】聲稱來灣仔努力溫書的人。

大家1起吃了豐富的午餐,高興得~~
不但用了Q旁,還吃光光不用【打包】。

飯後,當然要努力溫書,
老師就瘋狂shopping,還要到小浩然家取電腦。

嘻嘻!身為1010尊貴客戶,取了免費誕生日朱古力。


可是,小浩然吃了,竟然變得【瘋了】!


晚上,又再遇上努力溫書的人,
吃這頓飯之前,出了很多汗水啊!





ありがとう

12 則留言:

肥師奶 說...

遇上?有心等你啦!不如今日放工後等我又遇吓你啦!

lau2tang 說...

有人請食飯咁好!?
做乜唔call埋班姊妹一齊吃佢一餐勁?

肥師奶 說...

新的開始,祝你在未來的日子更幸福快樂,比我更嘆多十倍。
tangtang妹:我都同意你個講法,橫掂有剩,我哋可清場。

小浩然 說...

我吃到黑胡椒味朱古力呀...點會不瘋啦~

supageti 說...

我仲以為果啲係酒心朱古力添 ~~~

劉鄧:Call 埋姊妹 ~~ 某人就玩失蹤啦實 ~~

ROY 說...

依間d串燒得唔得呀?

ROY 說...

補祝生日快上~

maymay 說...

係咪有人做左麻雀王,所以咁闊佬呀~~

lau2tang 說...

靚肥師奶,
好耐無人叫我妹妹了,雖然我真係人地個妹,當堂覺得自己青春咗添。謝謝你日行一善啊!

largeheadboy 說...

串燒得架呢間
最緊要係平囉 happy hour 時段~

姊妹飯局肯預埋帥哥
全場任飲啤酒又點話哩!

Ellen老師 說...

肥師奶~~
呢排唔好等我放工,我怕我放工閃得快,遇唔到我呀!

小浩然~~
黑胡椒味朱古力,唔係化!

萊B爸~~
依間D串燒勝左第食嘛!

maymay~~
有人真係對老師好闊佬呀~~

大頭~~
趁停課攪姊妹飯局都好喎!

肥師奶 說...

tangtang妹:多謝你讚我靚,都好耐無聽過囉(或許從來無人叫,哈哈......)