2009年6月27日星期六

病氣中小周末

其實賣相是很不錯的,可是老師胃口不佳?
還是味道不夠好呢?我竟吃剩了很多很多啊!

9 則留言:

lau2tang 說...

湯ok,夠熱!
個意粉就真係麻麻~
甜品奶凍就唔錯,好滑又唔甜~啱我!

maymay 說...

老師今日明顯沒有戰鬧力!

maymay 說...

個意粉後來加左芝士同茄汁先叫做好d~

largeheadboy 說...

都話去德德架喇呵~

Ellen老師 說...

劉鄧~~
我都最鍾意個湯。

maymay~~
今日明顯係個餐唔啱我啦!

大頭~~
下次我地去!

小彭 說...

個意粉係名古屋名物(我見rurubu d相都係咁樣), 無人敢試, 不過我食過一次(只此一次). 呢度個奶凍我超級好鐘意架!

ROY 說...

乜真係名古屋名物黎架...

好似夜晚食好味d~

Ellen老師 說...

小彭:
下~~~名古屋名物呀!真有眼不識泰山!我仲食剩添。奶凍我唔鍾意士多啤梨味!

萊少~~
要夜晚再去1次!

小彭 說...

鉄板スパ呀!
個次咁啱我拎住d名古屋rurubu, 再對下意粉個樣, 真係好似喎!
奶凍仲有芝麻味同紅豆味, 基本係就係士多啤梨味. (三種都食過! ^^)